У міськраді повідомили, через низький пасажиропотік вдаються до заходів економії. Жителі селищ скаржаться – чекають на автобуси з годину. Більше на сайті mariupol-future.com.ua.
Серед тих, хто страждає від рішень фахівців – жителі Правого берега. До мікрорайону курсують два автобуси – 10а і 105.
«Мало транспорту. Маршрутка їздить частіше, ніж автобус 10а. Але приватний перевізник може з’їхати з маршруту або взагалі не поїхати у зазначений час», – розповіла маріупольчанка Наталія Оситченко.
При цьому автобус 10а має ходити за графіком кожні 20 хвилин, але місцеві наголошують, так буває не завжди. Але й за розкладом ввечері транспорт ходить з великим інтервалом.
«Один автобус їде о шостій з моєї зупинки, наступний о майже дев’ятій. Не можу дістатися додому. Іноді доводиться користуватися таксі», – поскаржилася маріупольчанка Валерія Лебедєва.
Місцеві кажуть, дійсно, пасажирів більше вранці та ввечері. В ці часи люди їдуть на роботу або з роботи. Часто перед тим, як вийти на зупинку, користуються мобільним додатком. З його допомогою можна відслідкувати рух транспорту.

У департаменті транспорту та зв’язку вирішили корегувати рух автобусів під час карантину. Бо після впровадження «червоної зони» підрахували – пасажирів поменшало. Аби не працювати у збиток, деякі машини просто не випускають на лінію.
«Чекаємо на скасування карантину. Можливо тоді пасажиропотік збільшиться. Змінимо і графік руху. Проте нові маршрути поки не запускатимемо, бо увесь транспорт, який є в місті, задіяний на 100%», – пояснив директор департаменту транспорту та зв’язку Василь Клат.
Паралельно спеціалісти займаються розробкою нової транспортної Стратегії-2030. Тоді планують закупити новий транспорт та розробити нові маршрути.