Середа, 28 Жовтня, 2020

Перший у Східній Україні центр розвитку стартапів – в Маріуполі

Стартапи в наш час - це крута річ, здатна змінити наше з вами життя, є джерелом інновацій і гарним поштовхом для пошуків...

В громадському транспорті Маріуполя посилено санітарну обробку

Щодня тисячі маріупольців користуються громадським транспортом і, зважаючи на це, транспорт може бути одним з епіцентрів розповсюдження інфекції коронавірусу. З початком карантину,...

«Бюджет громадської участі Маріуполя»: сфери, проекти, можливості

В рамках залучення місцевих жителів до участі у громадсько-політичному житті міста у Маріуполі з 2018 року введено демократичну ініціативу, котра передбачає безпосередню...

Топ маріупольських інновацій і стартапів, про які має знати кожен

Маріуполь - справжній рай для розвитку ІТ та стартапів в Україні, а також це чудове місто для впроваджень та різноманітних інновацій. Як...

Інновації заради безпеки: як в Маріуполі комунікують з поліцією через смартфон?

Безпека громадян - понад усе, тому останнім часом українські міста дбають максимально про те, щоб гарантувати громадянам максимальний рівень безпеки як на...

В Маріуполі запустили новий комунальний автобус, а зарплати водіїв досягли 20 тисяч гривень

У Маріуполі новий комунальний автобус «потіснить» на одному з популярних міських маршрутів приватних перевізників. У місті сьогодні запустили автобус підвищеної комфортності 18 А, який зв’яже три райони міста — Кальміуський, Центральний і Приморський. Маршруток на даному напрямку стане менше — замість 12 одиниць, тільки чотири, пише mariupol-future.com.ua.

Про це розповів директор департаменту транспорту і зв’язку Маріупольської міськради Василь Клат.

За його словами, довжина маршруту нового комунального автобуса 20,3 км — від Донецького юридичного інституту в Приморському районі до мікрорайону Курчатова в Кальміуському районі міста.

Міська влада обіцяє, що комунальні автобуси курсуватимуть з інтервалом у 26 хвилин. Всього на маршруті працюватиме шість нових автобусів. Василь Клат пояснив, що на даному маршруті дуже великий пасажиропотік, тому в разі нестачі техніки, кількість автобусів буде збільшено. Зараз фахівці відділу транспорту спостерігатимуть, і в залежності від ситуації, коригувати інтервал руху. Маршрутки будуть працювати на даному напрямку паралельно з комунальним транспортом, але надалі від послуг приватних перевізників планують відмовитися.

Маріуполь готується до запуску нової транспортної моделі

11

Як пояснив мер Маріуполя Вадим Бойченко, в даний час в місті проводять тестування нової транспортної моделі, яка була запропонована і розроблена Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC). Місто отримує новий транспорт, виводить на лінію і тестує різні маршрути. Відділом транспорту проводиться аналіз пасажиропотоку, щоб вивчити — скільки автобусів, тролейбусів або трамваїв потрібно запустити на кожному напрямку, з яким інтервалом повинен курсувати транспорт.

Тестування нової транспортної моделі, її обкатку планують завершити до кінця поточного року.

Найближчим часом транспортний парк трамвайно-тролейбусного управління поповниться новими тролейбусами й автобусами. Уже в лютому в місто приїдуть 12 білоруських тролейбусів. Вадим Бойченко пообіцяв, що вони вийдуть на лінії вже в березні. Всього в цьому році місто закупить 72 тролейбуси виробництва компанії «Белкоммунмаш». Також маршрути міста повинні поповнити ще 34 нових автобусів. На міські маршрути вони повинні вийти в кінці лютого.

Зарплата 20 тисяч, соцпакет і гуртожиток для іногородніх

111

В даний час Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління відчуває дефіцит кадрів — не вистачає близько 150 водіїв. Директор департаменту транспорту і зв’язку, пояснив, що є певний недолік водіїв і кондукторів для роботи на нових автобусах і тролейбусах.

Наразі Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління запрошує на роботу водіїв категорії «D», кондукторів, електромонтерів контактної мережі та слюсарів по ремонту електроустаткування навіть з інших міст.

При цьому працівникам гарантують високу зарплату. Так, оклад водія автобуса стартує від 15 тисяч гривень, водія автобусу-«гармошки» вже зараз становить 20 тисяч гривень. У березні в МТТУ заплановано чергове підвищення зарплат до 20%.

Заробітна плата кондуктора стартує від 7 тисяч гривень, слюсаря з ремонту електроустаткування / систем кондиціонування – 11 тисяч гривень, електромонтера контактної мережі – 11 тисяч гривень.

4

Для працівників МТТУ також передбачені додаткові переваги — це трансфер від місця проживання до депо. Іногороднім працівникам обіцяють надати місце в гуртожитку. Крім того, підприємство гарантує соціальний пакет, систему преміювання, фірмовий спецодяг, безкоштовний проїзд в комунальному транспорті й гнучкий графік роботи.

Latest Posts

В громадському транспорті Маріуполя посилено санітарну обробку

Щодня тисячі маріупольців користуються громадським транспортом і, зважаючи на це, транспорт може бути одним з епіцентрів розповсюдження інфекції коронавірусу. З початком карантину,...

«Бюджет громадської участі Маріуполя»: сфери, проекти, можливості

В рамках залучення місцевих жителів до участі у громадсько-політичному житті міста у Маріуполі з 2018 року введено демократичну ініціативу, котра передбачає безпосередню...

Топ маріупольських інновацій і стартапів, про які має знати кожен

Маріуполь - справжній рай для розвитку ІТ та стартапів в Україні, а також це чудове місто для впроваджень та різноманітних інновацій. Як...

Інновації заради безпеки: як в Маріуполі комунікують з поліцією через смартфон?

Безпека громадян - понад усе, тому останнім часом українські міста дбають максимально про те, щоб гарантувати громадянам максимальний рівень безпеки як на...

Маріуполь – місто інновацій: головні впровадження за останні роки

Маріуполь несподівано став чудовим містом для розвитку стартапів, ІТ, а також для реалізації найрізноманітніших інновацій, пише сайт mariupol-future.com.ua. Останнім часом саме Маріуполь...