У Маріуполі новий комунальний автобус «потіснить» на одному з популярних міських маршрутів приватних перевізників. У місті сьогодні запустили автобус підвищеної комфортності 18 А, який зв’яже три райони міста — Кальміуський, Центральний і Приморський. Маршруток на даному напрямку стане менше — замість 12 одиниць, тільки чотири, пише mariupol-future.com.ua.
Про це розповів директор департаменту транспорту і зв’язку Маріупольської міськради Василь Клат.
За його словами, довжина маршруту нового комунального автобуса 20,3 км — від Донецького юридичного інституту в Приморському районі до мікрорайону Курчатова в Кальміуському районі міста.
Міська влада обіцяє, що комунальні автобуси курсуватимуть з інтервалом у 26 хвилин. Всього на маршруті працюватиме шість нових автобусів. Василь Клат пояснив, що на даному маршруті дуже великий пасажиропотік, тому в разі нестачі техніки, кількість автобусів буде збільшено. Зараз фахівці відділу транспорту спостерігатимуть, і в залежності від ситуації, коригувати інтервал руху. Маршрутки будуть працювати на даному напрямку паралельно з комунальним транспортом, але надалі від послуг приватних перевізників планують відмовитися.
Маріуполь готується до запуску нової транспортної моделі
Як пояснив мер Маріуполя Вадим Бойченко, в даний час в місті проводять тестування нової транспортної моделі, яка була запропонована і розроблена Міжнародною фінансовою корпорацією (IFC). Місто отримує новий транспорт, виводить на лінію і тестує різні маршрути. Відділом транспорту проводиться аналіз пасажиропотоку, щоб вивчити — скільки автобусів, тролейбусів або трамваїв потрібно запустити на кожному напрямку, з яким інтервалом повинен курсувати транспорт.
Тестування нової транспортної моделі, її обкатку планують завершити до кінця поточного року.
Найближчим часом транспортний парк трамвайно-тролейбусного управління поповниться новими тролейбусами й автобусами. Уже в лютому в місто приїдуть 12 білоруських тролейбусів. Вадим Бойченко пообіцяв, що вони вийдуть на лінії вже в березні. Всього в цьому році місто закупить 72 тролейбуси виробництва компанії «Белкоммунмаш». Також маршрути міста повинні поповнити ще 34 нових автобусів. На міські маршрути вони повинні вийти в кінці лютого.
Зарплата 20 тисяч, соцпакет і гуртожиток для іногородніх
В даний час Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління відчуває дефіцит кадрів — не вистачає близько 150 водіїв. Директор департаменту транспорту і зв’язку, пояснив, що є певний недолік водіїв і кондукторів для роботи на нових автобусах і тролейбусах.
Наразі Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління запрошує на роботу водіїв категорії «D», кондукторів, електромонтерів контактної мережі та слюсарів по ремонту електроустаткування навіть з інших міст.
При цьому працівникам гарантують високу зарплату. Так, оклад водія автобуса стартує від 15 тисяч гривень, водія автобусу-«гармошки» вже зараз становить 20 тисяч гривень. У березні в МТТУ заплановано чергове підвищення зарплат до 20%.
Заробітна плата кондуктора стартує від 7 тисяч гривень, слюсаря з ремонту електроустаткування / систем кондиціонування – 11 тисяч гривень, електромонтера контактної мережі – 11 тисяч гривень.
Для працівників МТТУ також передбачені додаткові переваги — це трансфер від місця проживання до депо. Іногороднім працівникам обіцяють надати місце в гуртожитку. Крім того, підприємство гарантує соціальний пакет, систему преміювання, фірмовий спецодяг, безкоштовний проїзд в комунальному транспорті й гнучкий графік роботи.