Маріуполь відмовиться від маршруток на користь комунального транспорту?

У Маріуполі планують поступово відмовлятися від послуг приватних перевізників, замість старих та розбитих маршруток будуть розширювати парк муніципального транспорту. Далі розповість mariupol-future.

В мерії кажуть, що регулярні перевірки технічного стану маршруток показали, що майже весь громадський транспорт, що знаходиться в приватній власності, застарів, і не справляється з пасажиропотоком, порушуючи норми перевезень. Тому в найближчій перспективі Маріуполь планує заміщення маршруток новими автобусами і тролейбусами, там, де є технічна можливість.

Особливо на відсутність достатньої кількості транспорту скаржаться жителі спальних та віддалених районів Маріуполя. Маріупольці кажуть, що перевізники скоротили кількість автобусів на лінії, тому виїхати кудись практично неможливо, очікувати маршрутку доводиться дуже довго. Крім того, з багатьма районами міста немає прямого сполучення, доводиться робити пересадку і витрачати додаткові гроші на проїзд.

Міська влада знає про ситуацію з транспортом у спальних районах та віддалених селищах. Перевірки показали, що, як правило, на такі маршрути приватні перевізники виводять старі автобуси, які возять по 15-20 пасажирів.

В Департаменті транспорту міської ради обіцяють, що транспортне сполучення таких районів найближчим часом значно покращиться завдяки новим тролейбусам. Перша партія нового електротранспорту очікується в кінці лютого - початку березня. Зараз тролейбуси їдуть з Мінська до Маріуполя і, як тільки вони будуть в місті - а це 12 одиниць транспорту - їх відразу ж виведуть на вулиці міста.

Протягом року кількість тролейбусів буде зростати в вусіх районах міста. Уже в квітні - травні новий транспорт запустять в Приморському районі по проспектах Будівельників та Нахімова.

Загалом, КП «Маріупольське трамвайно-тролейбусне управління» уклало договір про закупівлю 72 тролейбусів з білоруським виробником «Белкомунмаш». Загальна сума контракту становить 15,2 млн євро. Європейський банк реконструкції і розвитку надав 12,2 млн євро, а грантові кошти "E5P" (Eastern Europe Energy Efficiency and Environmental Partnership) складають 3 млн євро.

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.